Když se během jarních teplých dnů vrací na silnice motorky, tak mnozí řidiči osobních automobilů jejich přítomnost nerespektují. Spíše si po zimě musí zvyknout, že provoz nebude patřit jen jim. Bohužel mnohdy si za svoji neviditelnost může sám biker. Nemá totiž na sobě nic výstražného, co by upozornilo na jeho přítomnost. Ačkoliv v poslední době se vylepšilo mnoho motocyklových oblečení a objevují se více výstražné prvky. Nebo jsou zodpovědní řidiči, že si oblečou výstražné pásy nebo rovnou vesty.
Tohle je víc, než viditelný prvek
Když se poprvé začalo hovořit o airbagových motocyklových vestách a dokonce se objevily první včelky těchto produktů, tak rozhodně na růžích ustláno neměly. Ono se to také odvíjelo od samotné cifry, která měla v pořadí pět čísel. Již jen to byl důvod, aby se pro tuto náfuku našlo nějaké odůvodnění, proč ji nekupovat. A proč náfuku? Protože její součástí je bombička, která způsobí nafouknutí bundy nebo vesty do takové podoby, že ochrání motorkáře při pádu od různých těžkých úrazů. A buďme upřímní, když se člověk podívá na statistiky na silnicích, tak se mu rozhodně taková nafoukaná holka může i hodit.
Co nám nabízí?
- V první řadě CE certifikaci.
- Patentovanou vystřelovací část airbagu, která rozhodně neomezuje při jízdě.
- Maximálně chrání bedra, klíční kosti, páteř, hrudník, pánev a kostrč.
- Velký límec se postará o krční páteř a zátylek.
- Dá se použít s textilními, koženými moto bundami a nevadí jí ani kombinézy s hrbem.
- Stahovací vnitřní popruhy ji pevně přizpůsobí každé postavě.
- Náplně se dají vyměnit.
- Na silnici jsme v daleko větším bezpečí a při reflexní verzi to platí dvojnásob.
Jak funguje tato krasavice
Celkem jednoduše. Musíme si ale na ni zvyknout, jelikož se připevní k motocyklu pružným karbon-kevlarovým lankem, ale rozhodně nebrání v jízdě nebo snad v pohybu. Lanko se uchytí k rámu motocyklu pod sedlem. Při pádu se bombička aktivuje, vesta nafoukne a tím ochrání i při ne dobře vyhlížejícím pádu. V podstatě je to investice do zdraví a bezpečnosti v provozu.